Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 21:31

ingen kan någonsin förstå hur det är att vara mig, hur det är att gå ut varje dag och känna hur livet bara leker med en, saker som ändras varje dag, sånt som var en vardag blir en mardröm.

Något du längre inte njuter av att få göra. det du förut längtade efter att få göra är något du nu helldre skippar och sitter hemma med en popcorn skål och en film.

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 21:27

Livet.

allt har sin vändning och allt kan bli så fel, människor som bryter ihop för saker som inte är nått specielt i våra ögon medans det är ett av det värsta som har hänt för dom.

__________


kvällen har bestått utav Linnea kom över vi snacka lyssna på musik och promenera en massa.

Mycket kul i mina ögon, fick en lyckad kväll

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 17:19

ska jag vara en skryt måns och säga jag fick VG, på småföretagande.

iallafall imorgon blir det åkersvik med skolan eller iaf entreprenörena!


sedan idag skulle man träffa K men blir inte idag haha.

blir till helgen kanske.

men spelar ingen roll för mig iaf! ska se om linnea kan kommer eller ej.


kärlek, vem vet nått om den, och vem kan förklara för mig hur man glömmer och lämnar nån man en gång vart så kär i

och hur kommer du tillbaks till dit gamla liv och dina gamla tankar..

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 12:29

nu ä lunchen avklarad och dagen närmar sitt slut.

det är en tre timmars lektion framför oss där efter blir det K, och en massa film, troligtvis.

Om planerna går som dom går blir det film


sedan måste jag tillägga att J dog nyss, och inget vibb hörs från mobil.

kan undra vad som har hänt egentligen.

när inte jag svarar är det han som dampar:) hehe

Av nathalie åström - 9 oktober 2007 08:34

morgonen var rolig, satt på bussen och hade svårt för att hålla mig från att skratta då mina grannar på bussen sitter och skämtar och pratar med varandra.

Satt kände mig som en idiot hela vägen.

Ovido - Quiz & Flashcards