Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av nathalie åström - 18 oktober 2007 21:34

ja nu är jag hem kommen från en dryg dag i skolan men en rolig dag hos jocke , tro inte jag skratta så mycket på länge.

ja vad ska man säga, finner inga ord till detta i alla fall. men kul är det måste jag säga.

Nu är jag trött men ändå vaken.

orkar inte med mer skola. så drygt som det kan bli faktist och jag ligger bara som en död fisk på tangentbordet

fast får se fram emot efter skolan då =D

Av nathalie åström - 18 oktober 2007 10:38

godmorgon.

måste bara säga att gud vad tidigt jag somnade igår tro jag somnade halv 9 och sedan sov jag som en stock till i morse.

drömde mysko dröm om att jag skulle bli mördad och att jag låg och gömde mig under en soffa. jobbigt nog vaknade jag och fick icke veta hur det gick.


iallafall. imorse var jag som groggy, och det är som jag inte hänger med på vad jag håller på med.

nu har jag försäljning och service. och sedan lunch i 2 timmar, sedan har vi ett idrotts pass på jocks.

får se hur det går, lär väll klämma fingrarar och trycka av mig tår.

Nej inget jag ser fram emot.


efterskolan funderar jag på köpa en hel subway macka och ta med mig. är extremt sugen på det om jag ska vara ärlig.

sedan vad jag ska göra vet jag inte, kanske pocke, but we gona se-

Ovido - Quiz & Flashcards