Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av nathalie åström - 19 oktober 2007 09:40

Godmorgon, nu är det fredagmorgon, och om ett par timmar har jag helg. sådan lycka måste jag erkänna.

och vad som hände inatt vet jag inte. sms:a med sofia, men slutade med ett konstigt sms från mig, jag vet inte vad min hjärna hade i åtanke.

och tror nog sofia undra väldigt mycket vad jag pratade om.


Vaknade i morse och vart klarvaken på en sekund, bytte om och allt, och nu är jag på skolan, sitter med små företagande och jag vill döööö. fått en jobbig uppgift som var mer än konstig och ansträngande, inte nog med det så har vi en redovsning med projektor sedan på datorn, inför hela klassen, men vem vet kanske går det bra.

vi kan alltid hoppas på det bästa


längtar till efterskolan, då det blir lugn och ro, nog för att jag säkert inte ska hem, men det gör inget. blir i alla fall skönt

Ovido - Quiz & Flashcards