Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av nathalie åström - 12 oktober 2007 17:14

nu är jag hemma. hela eftermiddagen förde jag med lollo på lektionerna. vi pluggade så hjärnorna brann.

efterskolan sprang jag och träffade andrea och linnea, vi gick runt en stund sedan gick vi på donken och åt middag inteandrea men iaf.

efter det for andrea hem, jag och linnea, for med bussen hem. kom nyss in och fryser som en idiot.

Ikväll  blir det iaf andrea o linnea.

Av nathalie åström - 12 oktober 2007 11:03

godmorgon:

dagen har en lugn och kall känsla, men med en stark lycka utav helg, en glädje, frihet i nu 2 dagar.


min morgon började med ett lugnt väsen i klassen alla ansikten riktades neråt och ingen koncentration på datorn, utan på provet som våran lärare slängde upp vid våra ansikten.

 _


Nu ska jag skryta om min bror, som var något av det sötaste igår då han provade sina begravningskläder.

han provade för att se vad som passade till vad.

men han vart skitsnygg(y)

och söt sabben satt på golvet och skrev.

haha!

__

och efter skolan blir det middag med L sedan ska jag ringa C och även fara till Timrå. troligtvis.

Ovido - Quiz & Flashcards