Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av nathalie åström - 24 oktober 2007 18:19

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
It takes me away to that special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

 Guns N'roses


Av nathalie åström - 24 oktober 2007 17:03

har haft matteprov och du kan nu skjuta mig.

nej inte så alvarligt men inte bra..

efterskolan gick jag till navet och inävnta min mamma, vi hämtade pappa och ffor på mc donalds och träffade sabben o alle så åt vi en middag som vart sammanlagt 304;- haha

efter maten for jag hem med alle o sabben eftersom mamma o pappa skulle iväg o kolla på massa-



oooooh ska få kolla efter kisse katt till jocke! =D


haha henke sa till mig -

hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

Av nathalie åström - 24 oktober 2007 10:20

godmorgon godmorgon-.

har haft min redovisning på engelskan samt nyss lyssnat på en text.

sitter och sms:a med jocke medans jag väntar på att alla ska bli klar och våran lärare ska komma men värkar inte ljust än på ett tag.

vill ha min lunch för idag blir det ute ätande, kanske blir det kebab city, eller mc donalds! vem vet.

 här kommer en historia.


vet ni varför blondiner har blämrken runt naveln ?

- nej?

därför att blonda killar inte heller är så smart!


hahaha hur bra som hellst


igår åkte jag buss hem med erik och emma.

när jag kom hem åt jag middag ochsedan gjorde jag lite arbete så kom andrea.

vi snackade och skratta och det var riktigt mysigt.

sedan for hon vid nio och jag kollade på desperata hemmafruar men somnade ganska snabbt, men vaknade runt 10 tiden då jocke ringer och pratar vet inte vad jag svarade på men sur hade jag låtit eftersom jag får ett sms senare där det frågas om jag är arg.

men icke sa nicke.

Ovido - Quiz & Flashcards