Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av nathalie åström - 31 oktober 2007 10:09

ikväll min papi kommer heem från en tripp sedan i måndags morse, och det är inte helt fel måste jag säga.

Av nathalie åström - 31 oktober 2007 10:08

vad tycker ni ska vi störa andrea som ligger i sin skönhetssömn ?

Ja kanske, kanske inte.

Av nathalie åström - 31 oktober 2007 10:05

godmorgon det är nu onsdag morgon, andrea ligger i min säng som en död fisk och sover.

igår öppnade vi min balkong dörr för att vädra för att det var extremt varmt, efter det ggår vi o ser på film och är väll borta en 3 timmar, så när vi ska sova är rummet iskallt, och det var bara att bädda ner sig varmt.


idag ska jag till stan tillsammasn med carro klockan halv 2.

sedan ikväll vet jag inte, jocke var rätt upptagen, han får ju även en katt idag!

Ovido - Quiz & Flashcards