Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av nathalie åström - 14 oktober 2007 22:06

heeeemmmaa.

ok kom hem för en timme sedan, har bada o legat här sedan dess.

denna dagen vart ungefär lika dan som igår. vi var först till vapelnäs med ett lass saker, sedan till ica o handlade, sen hem till han, fixade ordning kyckling, så kollade vi på tv i en timme tills maten var klar. tog oss en måltid o där efter döda i soffan. iaf jag.

efter ett tag vart det glass, o en massa till soff vilande fast denna gång åt beck.

o jag grinade eller mitt ena öga hade en viss vilja att gråta så det rann banne mig tårar där hela tiden o det störde min koncentration. haha

ok. sedan därefter hände inte mkt mer, jag är nu hemma!


ps.

checka på tv 4 imorgonpå programmet första andra tredje ellr vad det heter, mormor och morfar är med. iaf deras prylar..

Av nathalie åström - 14 oktober 2007 14:50

Linnea har precis åkt hem och jag väntar på att jocke ska säga tillså blir det att fara dit-


jag har vart nyttig och gått eljusspåret med linnea idag! tog en 40 min för oss att komma runt.

sedan hem till mig och fika rostat!


ohoh.. lyssnar på Plain White T's - Hey There Deliah är så kär i den :|

Av nathalie åström - 14 oktober 2007 10:39

nej nu är jag trött och ligger i sängen med datorn på magen. inget lyse på utan ligger som jag gjorde då jag vakna, förutom att nu har jag en katt vid mina fötter.


idag ska jag försöka få en mobil sedan ska jag även över till jockeponken idag igen.

vilken tid får vi allt se när jag orkar säga till..

Av nathalie åström - 14 oktober 2007 02:52

                          SATURDAY NIGHT

kom hem från jocke för ett tag sedan, jag är trött men vill inte sova.

dagen/kvällen:

började med att jag for till ikea med linnea, var där i kanske två timmar. åt även på Mc donalds idag IGEN. gott var det iaf.

vi for till mig jag fixade mig och sa sedan till jocke att jag var klar efter nåra minuter for han för att hämta mig o linnea började gå mot bommen.

hoppar in i bilen och efter ett tag frågar han om vi inte ska skjusa henne.

så ringer hon och vi vänder igen. hon hoppar in i bilen och lika snabbt ut igen. hon skulle inte åka med haha.

så vi for en runda, till kvissle hämta ett par saker, sedan till lägenheten.

hans kompis var förbi ett tag, efter att han gick kollade vi på ännu en dålig film.. ohoh vi är bra på det!!

sedan åt vi ice cream, mmmm gott.

alla fall så efter det låg vii och snackade i år och dar tills jag var tvungen och fara hem.

kom hem slog igång tv + dator. la mig i sängen med min bärbara dator o nu är jag så nära som ddöd

Ovido - Quiz & Flashcards