Alla inlägg under september 2007

Av nathalie åström - 14 september 2007 09:12

jaha, sitter på skolan och gör inget alls. läraren kom inte, och nu står lousie där fram och disskuterar maskeraden,

samt inredningen.

kan inte på stå att det går så himla bra..


har på mig det långa håret, så känner mig handikappad, rör mig som en robbot, för känns som håret ska ramla av.



efterskolan kanske det blir stan, vi får se hur mitt humör är.

skulle tippa på att sabrina står med ett får mot eftermiddagens slut.

För hon såg ett ensamt får, och tyckte det var hemskt

Av nathalie åström - 13 september 2007 20:27

intressant dag.

hade sovmorgon och började klockan 2.

men som sagt, vaknade hela tiden så gav upp klockan 8, klev upp kollade på en film/fikade. städa mitt rum, satt viddatorn, och for sedan med busssen och insåg att klockan var 12.

väl i stan försökte jag fåtag i både linnea och andrea men fick inget svar från nått håll så irreterad satt jag mig o vänta på att den skulle bli halv 2, för då kom nämligen caroline. 


klockan två började vi och vi hade idrott som innehöll, brännboll.

att jag har kass kondition var ingen fråga, men att den var så dålig som den var var en chock, trodde mina ben skulle gå av efter en cm..

det finns en utväg det är träning,

efter idrotten drog jag till jocks med carolinea,louise, joel och johan. 

stanna där i en 20 min eller mer, 

sedan när mamma kom till stan gick vi till afrohörnan och vips nu har nathalie långt hår =D.


 

sry

Av nathalie åström - 13 september 2007 11:08

I know that you'll never be the same again
We can just roll on down this road my friend
I know that you'll never be just never be alone
I know that you'll be there when I will say goodbye
 vi alla förändras.. 

Av nathalie åström - 12 september 2007 19:23

okej, tycker synd om dom som velat prata med mig idag, för det här har vart min dåliga dag, började skit bra men av nån anldening fick jag en dålig eftermiddag och kväll, har sura som en gris och velat halshugga varenda jävel som sa tvärt emot mig.

NÄ USCH!


Hoppas på en rolig dag imorgon!

har iaf gjort mitt hårmörkare!

 __

fan, vill ha dig tillbaks ;/  skjut mig

Av nathalie åström - 12 september 2007 08:17

haha,

nu ska ni få höra något chockernade, lousie vill inte gifta sig med magnus utan med alex!


Tror att magnus känner en aning besvikelse, hehe :)


må säga att louise är gullig, när hon sitter där och förklarar!

Av nathalie åström - 11 september 2007 21:27

kortfattat.

stort pluggande, och en fika stund tillsammans med andrea på stan därefter, fast kan inte på stå att våran tur tog slut där, vart ett spring på stan även, och jag har haft som underhållning att kolla på andrea när hon har velat om kläder=D, men ska inte klaga kvinnan är underbar!

Kom hem runt halv 7. åt middag, och kollade på tv innan jag satt mig här!


________


Gash.

att man kan vara så kär-

jag blir arg och ledsen på samma gång, jag vill bara glömma dig karl jävel. men vad fan.

ska det vara så svårt?!

för vill inte du ha mig vill inte jag lida över dig.

men det är livet, som sagt jag har en idé hur jag ska glömma dig för ett par timmar.


som ni ser jag är tillbaks i deppighets fasen, och den har alltid och kommer alltid dölja sig under ytan, den finns där fast den inte syns, och den ända som vet och känner den är jag själv.


"Drive until you lose the road,
Or break with the ones you’ve followed

jag saknar dig.

Av nathalie åström - 11 september 2007 15:06


vad tycker ni om min skiss. till boutiqe chance ?

haha.

ja precis det är mitt och carolines "carros" arbete.

det innehåller dels en massa text, som är hemligstäplad!


snart slutar jag och då blir det fika tillsammans med andrea-

Av nathalie åström - 10 september 2007 12:33

Har nu faktist vart på "kult maggan" som malin kallade kultur magasinet för.

så då har jag fixat bok till svenskan.


har nu lektion i något jag inte vet vad det är?!

förhoppningsvis nått roligt men tippar på ungt företagande, som kan visa sig bli roligt.

vi kan alla hoppas


och just det, caroline ska nu lära sig cs och det är ngt jag ser framemot

Ovido - Quiz & Flashcards