Alla inlägg den 10 september 2007

Av nathalie åström - 10 september 2007 12:33

Har nu faktist vart på "kult maggan" som malin kallade kultur magasinet för.

så då har jag fixat bok till svenskan.


har nu lektion i något jag inte vet vad det är?!

förhoppningsvis nått roligt men tippar på ungt företagande, som kan visa sig bli roligt.

vi kan alla hoppas


och just det, caroline ska nu lära sig cs och det är ngt jag ser framemot

Av nathalie åström - 10 september 2007 08:27

godmorgon,

har haft en intressant morgon, började med att jag skulle hitta brunkräm, som var en aning svårt, men sluta i succé..

därefter, hade jag och sabrina för ovanlighetens skull något att prata om från dörren till john bauer.

där disskuterades det om kärlek till min bror.


Nu ska jag roa mig på min lilla dator, och invänta lektion.

Ovido - Quiz & Flashcards