Alla inlägg den 2 september 2007

Av nathalie åström - 2 september 2007 19:07

vaknade imorse runt tio, klev då upp och fika sedan bytte jag om o for in till auktion med mamma pappa, bror o sabrina, väll när vi kommer dit hittar vi inget intressant så vi far då till nån sjö för kolla efter lax, fast stanna typ i tio min sedan blev det ikea för att ta en fika. strax efter far vi till "boom "? och jag hittar mobiler som jag känner stor frestan att köpa.


När vi kommer hem så sätter jag mig vid datorn ett tag, men förflytta mig sedan till tvn, runt 5 tiden åt vi hemmagjord o god pyttipanna.

efter middagen var det fika time(vaniljbulle)

och just nu snackar jag i telefon med linnéa.


vet inte mer hur jag få ut mina tankar, det är otroligt mycket som snurrar men inget som går ut i mina fingrar..



imorgon är det skola o lektionerna tar start

Ovido - Quiz & Flashcards