Alla inlägg den 6 september 2007

Av nathalie åström - 6 september 2007 21:34

ja ida, må tacka ida för hennes fina kommentarer i bilddagboken!



Av nathalie åström - 6 september 2007 17:42

stort pluggande inom försäljning och service idag, annars en lång lunch som innehöll, mc donalds, subway, en skymt på carlings, ginatricot och sedan ett klass rum kallat bergakungen, där inne stanande vi tills vi började som var 14.00, fick då veta en massa om hur idrotten kommer se ut den framtida terminen.


Efter skolan, bestämde jag ett möte med linnea, och vi prommenerade in på donken där hon skulle ta sig en måltid, eftersom jag redan var mätt från min förra vistelse där.


Just nu sitter jag och väntar på att hon ska komma, som lär bli snart.

 btw skyldig carro 80kr.


man kan med stort självförtroende säga att du är snygg, men som sagt jag är ju trots allt kär....


Av nathalie åström - 6 september 2007 09:27

sitter här och har nu en rast på en 30 min till.

 är meningen vi ska ha roland, men allt är försenat...


okej nu kom det in två gubbar?!

Av nathalie åström - 6 september 2007 08:31

igår träffade jag andrea ett tag, och linnea kom förbi efter en stund hon med, vi vimsa runt en stund innan vi gick till bussen och for hem, kom hem och levde rövare för mig själv.

kvällen gick och jag somnade, och inget mer med det.



Ovido - Quiz & Flashcards