Alla inlägg den 4 september 2007

Av nathalie åström - 4 september 2007 11:05

sitter på skolan med en kort rast, och om en tre minuter kanske så börjar vår lektion med små företagande igen, innan vi ska iväg på våran lunch.


Måste säga att jag känner mig en aning utmattad och trött, och längtar efter buss resan hem, som blir lugn och skön med musik i öronen, tippar på att Sabrina kommer ta en annan buss.


trying to beind the truth. ?

Av nathalie åström - 4 september 2007 08:18

igår.


andrea kom förbi mig ett tag, vi snackade, och hon for runt 4 halv 5, jag gick då upp satt vid datorn, och bestämde med linnea att hon skulle komma då hon var färdig.

gick ner och åt middag, sedan kom linnnea, vi satt på mitt rum ett tag, sedan bar det av ner, åt glass och kollade på tv,

efter ett tag gick vi upp igen, och gjorde popcorn och kollade på top model.


hon for väll efter ett tag och jag gjorde mig då ordning och la mig o sov.


Kom precis hit till skolan, fick mitt sällksap av sabrina i morse, och får även sällskap av hon hem idag.


Ovido - Quiz & Flashcards