Alla inlägg den 18 september 2007

Av nathalie åström - 18 september 2007 12:22

sitter och har lunch rast, funderar över livet, och har insett nu att jag har trott på det possetiva för mycket, som om jag är rädd för den riktiga sanningen.

och skallet jag har byggt upp av falskethet.


Nej idag är humöret på låg nivå, och jag det jag känner jag för att lägga mig i min mjuka säng och sova en djup sömn framtills på torsdag då jag ska vara hemma.


i want to break free.


ser fram emot lovet då det förhoppningsvis blir stockholm tillsammans med ida i nå nätter, vi kan hålla tummarna på att våra föräldrar går med på det och sanna, som förhoppningsvis vill låna ut sin lilla lägenhet.

Av nathalie åström - 18 september 2007 11:03

ja nu kan ni skjuta mig, vi bytte bord igår, jag är nöjd över mina kamrater men jag saknar ju som sagt min kära carro.

hon är sjuk idag, och jag får göra våra uppgifter själv kan säga att våran butik kommer kosta ngt på 3 miljoner, om inte mer.


_:

over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards