Alla inlägg den 29 september 2007

Av nathalie åström - 29 september 2007 17:02


alltid, sida vid sida.

lova mig att du inte stänger mig ute, du vet att jag är vid din högra sida, jag gör allt för att du ska få måbra.

its you and me.


finns här.

Av nathalie åström - 29 september 2007 14:17

på skolan gick allt som det skulle, efterskolan mötte jag Andrea och linnea, runt 5 for jag hem, åt gröt, och fixade mig där av, sedan skulle jag fara till carrro, så kollade på min turlista stod att bussen gick kvart i , toppen tänkte jag, kommer till bussen och ser att min buss lista går fel, och stämmer icke bussen gick för 10 min sedan och nästa gick efter ungefär 30 min, ringer då och pratar med andrea i telefon, och vet ni vad, där kom min räddning med bil, jocke svängde in vid bussen och erbjöd sig skjusa mig ända till matfors, tackar!!!

vi far iväg och det var myspys, roligt snack, och en krånglande radio.

kommer ut till matfors och fram till carros gård, han släpper av mig och jag tackar för skjusen, o han fick mitt nummet. gulligt.

hahah jag och carro hade våran lilla förfest i hennes rum haha, sedan runt 9 tog vi bussen till granloholm där vi träffade amanda och gick hem till elin, väl där var det ett par stycken, och faktist var thhillberg där  och vi var nu 4 st från klassen.

orkar inte dra upp allt som hände, men måste säga jag vart trött mot 1 slaget då jag somnade på köks golvet. hahah


sedan när vi skulle hem hade en tjej tagit fel jacka och tagit min, så när jag tar på mig jackan så säger jag till carro "har jag bälte på min jacka!!"

utan att fatta tanken att det inte var min.


sa till elin att hon skulle höra av sig om nån kom med min jacka och lite senare den kvällen ringde nån tjej, och allt löste sig, nu iadg har carros mamma vart värsta snäll och skjusa mig till granloholm och jag fick tag på jackan.


hahah sedan upptäckte jag att jag har värsta blackout! jag minns typ inte vissa saker, satt o kolla på mobilen och ser att jag har sms;a en massa människor, och jag har sagt as konstiga saker;S. fast ingen slår jockes fylle prat hahaha.

han ringde och frågade om jag skulle ha skjus fast han själv var stup full, efter en minut ringer han igen och ba"ska du ha skjus nu :O"

haha men icke det..

fast han ringde idag och ursäkta sitt beetende, som jag tyckte var mer roligt än jobbigt!!

nu är jag hemma och känner glädje, vet ni varför, jo jag är ensam tonight;O..

Ovido - Quiz & Flashcards