Alla inlägg den 24 september 2007

Av nathalie åström - 24 september 2007 20:19

hahahaha, satt och läste en blogg som är skriven av en kille i stockholm i think.

 och tyckte det var en aning humor i detta inlägg och var tvungen och sno det av honom, det speglar en av hans dagar..


haha sry att jag snodde.


Så var det dags, första tvätten i nya lägenheten. Det är något visst med den, känslan av att det nu fan är jag kontra världen. Första tvätten iväg från föräldrarna minns man.
Min var inget undantag.


Först å främst: jag och adde har ingen aning om vilket nr vi har i tvättidsbokningslåset så vi tvättar efter alla andra tider, dvs från klockan 23 till klockan 01. (det finns massor av maskiner så man kör alla tvättar på en gång.)
Jag slänger i tvätten ca kl 23, och glömmer helt bort den. klockan 02 utropar jag FAN och springer ut på gården där tvättstugan ligger, samlar ihop de blöta kläderna (som fyller en ikea-kasse) och inser att tvättstugan inte längre har någon el. Går tillbaka över gården för att torka tvätten hemma i lägenheten, när jag inser att jag inte längre har nycklarna på mig.
jag har glömt nycklarna i tvättstugan.


Så där stod jag, på min gård, klockan halv 3 på natten med en ikeakasse på 25kilo och frös, kunde varken komma in i min lägenhet eller in till tvättstugan.
istället fick jag driva runt på stan, med min ikeakasse tills jag kl 07 kunde hitta en vaken granne som snällt kunde öppna tvättstugan åt mig.  JAH

Av nathalie åström - 24 september 2007 20:10


Där har ni mig i ett nötskal.

har haft en hård och strävande dag idag.

har vart trött och less och måste ha sovit på mitt huvud inatt.

men imorgon ska jag köra possetiva nathalie.

eftersom caroline vart en aning less på min negativa inställning och min kaxighet mot henne.


och jag ska nog hålla mitt ord allt.

 men vet ni vad, jag har äte en macka på subway idag, tillsammans med Andrea och Linnéa.



gusch nu är min vita choklad slut också! och jag bara längtar efter mitt studiebidrag, det första jag ska göra är att betala igen skulder och sedan ska jag lägga undan en massa pengar så man kan hitta på något på lovet.

förhoppnings vis stockholm med ida<3.

det skulle vara mer än toppen, det behövs lite reperation på vår vänskap.

det var ett tag sedan vi hade för oss något, men måste säga att spelar ingen roll hur länge vi är ifrån varandra, vi är ändå lika bra vänner. och det kallar jag true friend!


Något kul var det när jag kollade på programmet made på mtv, handla om en överviktig kille som ville bli pram king eller nått sånt.

vet ni hur mycket jag hejjade heller.

låg på en madrass nedaanför tvn med täcke, och svart i rummet, i handen hade jag min choklad, och när slute kom låg jag och sa "Kom igen vinn vinn vinn..." sedan när han vann låg jag och flinade som en idiot, och ryste i kroppen.

Fick även sms idag och tack för det! var glädjande =D

Av nathalie åström - 24 september 2007 14:18

vet ni hur less jag är på min blogg, känner för en extrem förändring igen, men gruvar mig för att byta, och kommer nog därför stanna kvar här på bloggagratis.


som carro märkt idag är jag allt förjävlig mot henne och säger tvärtemot,måste bero på att jag vaknat på fel sida.


sedan när jag och carro var och checkade våra datorer hos it suporten så fick vi han även på ett glatt humör och testa det ni!


har även köpt en coca-cola!

Ovido - Quiz & Flashcards