Alla inlägg den 3 september 2007

Av nathalie åström - 3 september 2007 10:35

sitter här och gör en usel svenska uppgift, som för stunden skrivs upp på tavlan av Sara och Caroline.

 men funderar starkt på att ringa andrea på lunchen och se vad hon fick göra igår!


Sedan har en stark diskution om min kärlek, dragits upp, och jag vill klara göra att det var inte jag som drog upp honom, utan jag fick frågor.


ps. Krya på dig sabrina, för börja sakna att sitta med någon på bussen- 

Av nathalie åström - 3 september 2007 08:16

ja det vart eld lek hemma igår, ska berätta storyn för er.


det börjar med att jag hör en dunst i alles rum, trodde dom ramlade ur sängen sedan hör jag hur dom skriker/skrattar samtidigt som deras fönster öppnas, så jag kollar ut och ser ett eldklot flyga förbi.

Alle springer ner för trappen och sabrina skrattar!

jag går dit och kollar vad som hände och hon förklarar att hon låg i sängen och titta på tv, samtidigt som hon hade ljus brevid sig.


Efter ett tag känner hon och alle hur det luktar bränt, han tittar bakåt mot sabrina och ser hur det brinner på sidan om hennes huvud, medans hon ligger och flinar!

efteren stund tittar hon åt sidan och ser att det brinner! hon flyger där efter iväg och alle kastar sedan ut kudden!.


efter det garvade sabrina i en längre stund.

Ovido - Quiz & Flashcards