Alla inlägg den 30 september 2007

Av nathalie åström - 30 september 2007 18:52

 


alexander åström(bror)

kämpa vidare. du är frisk och kry, och jag vet att du har styrkan i dig.

och jag lovar dig, att alltid lyssna när du vill prata, när du vill släppa loss på dit hjärta, det är många som bett mig hälsa till dig.

alla förstår din smärta.

och vi alla vet hur du och dina vänner mår, vi vet att ni går igenom en fas vi aldrig kommer förstå. men det ni behöver är stöd, och jag vet att jag kan ge dig den!

du har förlorat en bästa vän och arbetskamrat, men jag, mamma o pappa väntar på dig här hemma och kommer alltid göra det.


jag håller tummarna på dig och dina vänner samt hans familj att allt ska bli bättre..

men idag var en jobbig dag, har pratat med anton och han höll med mig, du mår dåligt, du lider värkligen och att veta det är det hemskaste, att veta att du är olycklig.

du är min favorit, min bror och min idol.  du är mitt allt.


jag kommer nog ägna ett par inlägg åt min bror här efter, men det är därför att jag tänker på han mycket nu och han är inte hemma nått, han är tillsammans med sabrina och alla sina vänner och pratar och arbetar sig igenom smärtan.


vila i frid Johan Rönnqvist  "Loi" 

Ingen kommer någonsin glömma dig. tack för att du var en underbar vän till min bror.

alla kommer sakna dig. även vi som inte var kompisar med dig.

Av nathalie åström - 30 september 2007 14:36

 det värsta jag någonsin vart med om är att se min egen bror grina..

han som alltid vart den stora och starka, varför ska han behöva må dåligt. det är inte rätt.


och alla dom andra med,  ni förtjänar inte detta öde.

Av nathalie åström - 30 september 2007 13:11

det som har hänt är obeskrivligt och inget som går att förklara med ord, många vänner som sörjer en älskad person.

Ovido - Quiz & Flashcards