Alla inlägg den 1 september 2007

Av nathalie åström - 1 september 2007 17:59

har just gjort mig klar och ska snart bege mig till andrea, men känner en vis ångest övar att komma ut i luften som känns kall o hård.


dagen har bestått av dator, tv och god middag!

och vill tilllägga att jag får falska anklagelser i huset, och åsikter jag aldrig sakt!´det är faktist sant alle, din tröja är fin.


aja, har uppdatera mitt galleri med få kort nu!

Av nathalie åström - 1 september 2007 12:58

Nu är det första helgen i skolan!

och jag känner mig trött och utmattad.

 

kvällen kommer troligtvis innehålla en åktur till andrea och spendera ett par timmar där.

vad dagen tar med sig vet jag inte än, men får väll snart ett fnys av det.  

 

Nu är det en sån där dag, då jag saknar dig något extremt och hoppas på en litetn förändring!


Av nathalie åström - 1 september 2007 01:29

Nathalie åström, i sina bästa dagar...


Av nathalie åström - 1 september 2007 01:12

Känner att jag borde tillägga något åt Sabrina, som har skrivit ett få snälla saker om mig.


och ja detstämmer, vi kommer då bli ett par busskompisar detta år.

men inget jag klagar ett otroligt bra sällskap må jag uttrycka mig. 

Av nathalie åström - 1 september 2007 01:06

Dagen.

 

börjadem orgon med att gå till bussen och möter upp ida,  går då med henne och för en fin konversation. Kommer in till stan o inser att jag inte kommer ihåg koden, så ringer amanda o möter henne och går in tsm, där uppe sitter alla från klassen och väntar på att få fara till sidsjön, runt 9 far vi det o äventyret kan start,

stationerna var ok! men var väll inte med på så många..

dagen fick sitt slut runt 12 tiden.

så for ner med christer"chrille" våran lärare till stan, möter sofia, amanda o alex en stund och äter på donken, far sedan hem och sätter mig vid datorn en timme tills jag bestämmer mig för att fara in igen och träffa andrea och Linnea, väl på bussen får jag en stinkande unge bakom mig som bara sprutade ut doften av svett!!

Kom in til lstan och där står dom o väntar på mig. vi beger oss till subway där dom var sugna på macka åt sig en bit. därefter stadium o sedan hem i think..

 

Kom hem och åt, sedan satt jag mig vid datorn o ordande musik!

sedan for jag till juniskär och hämta andrea, när vi kommer hem till mig kommer linnea och vi pratar och har det bra, efter ett tag bestäms det för att göra ett projekt! en film med andra ord.

och må säga den vart intressant!

har aldrig känt mig sexigare sminkad och klädd. 

 För en stund sedan skjussa jag hem andrea och Linnea är även borta! :)

Ovido - Quiz & Flashcards