Alla inlägg den 9 september 2007

Av nathalie åström - 9 september 2007 20:15

jag vet inte vad jag ska skriva i denna blogg för att locka läsare.

ni alla vet vad jag helst av allt skriver om, ,men för att inte tjata ut det försöker jag hålla mig ifrån det, och istället hitta en ny nivå att hålla mig på.


min dag har vart lugn och uttråkande, kan säga att jag spenderat den med min mamma, vi har disskutera och argumneterat om det mesta.

måste säga att jag tyckte det var mysigt, plus att hon avsluta det med nybakade bullar, och där efter gav hon sig av mot gnarp för att hämta pappa och äta middag?! har vart borta i en kanske 4 timmar nu.

min kära farbror jimmy ringde precis och han lät som i en chock då han hörde att dom inte var hemma än.

så jag kan ju undra, farmor måste ha mycket mat hemma.


ja som sagt vänner kommer vänner går.


vissa chockar dig andra överraskar dig. ?

--------


nobody can take youre place.  i always gona love you.  2006 - 07 - 08


2006-08-04 , 2006-08-19, 2007-03-10, 2007-05-26, 2007-07-28 till 2007-08 -05cirka.


det är speciella datum som har grävt sig in i min kropp, och vill inte lämna mig ifred. 

Av nathalie åström - 9 september 2007 15:51

ibland kan sanningen komma fram på ett otrevligt sätt.

varsig vi gillar det eller ej.

Av nathalie åström - 9 september 2007 00:56

okej,var som sagt på ikea idag med mad mamam det ända vi handla var god saker.

iaf, när jag kom hem så kom linnea efter en stund, jag åt middag och vi fikade där efter äppelkaka,

när klockn var runt 8a fick vi skjus till stan där vi umgicks och var sociala! senare på kvällen far vi på max och äter innan vi tar bussen hem till njurunda igen.

 

Är nu hemma och slö, känner för min varma säng!

 

du kan bli ett bra tidsfördriv. kanske en bra terapi för mig.  




Gud talar till mig och gör allt för attt jag iinte ska glömma bort, och inte minnas något mer, för när allt har blivit en smula bättre så ska jag få ledtrådar, eller hur man ska uttrycka sig.

äsch du kommer alltid betyda mest för mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards