Alla inlägg den 20 september 2007

Av nathalie åström - 20 september 2007 14:19

nthle.bilddagboken.se


igår. var på skolan som var lagomt tråkigt men jag klarade mig ur den levande, efter skolan träffa jag mamma o pappa vi for på ikea och åt middag, sedan ner på stan, dom gick på möte, och jag träffade caroline och tog bussen hem till mig.

började med att jag berätta allt hon missat och måste ta igen, sedan bestämde vi oss för att se 300 och det gjorde vi också runt 9 tiden for hon hem.

jag fikade och la mig och sov.

vaknade i morse klockan 8a gick ner slog igång datorn,satt där ett tag innan jag kollade på en film, därefter datorn, och sedan film igen.

jo tjena. så har min dag pågått idag, nu är jag tillbaks  till datorn men försvinner väll till filmen snart igen.

you can put blame on me.

Ovido - Quiz & Flashcards