Alla inlägg den 23 september 2007

Av nathalie åström - 23 september 2007 17:41

har haft för mycket för mig för att skriva i denna blogg, det började igår med att carro kom, vi kollade klart på dom 5 minuterna på 300. där efter runt kvart i 8a for vi med bussen till stan för att gå på bio, kan inte stava till namnet så ni får inte veta vilken, råkade också spilal popcorn på carro, eller det vart mer på tvingat på henne, eftersom hon inte äter godis och sånt så kastar jag det på hon istället..

efter filmen gick vi på subway. gott..

for hem med bussen och fikade sedan såg vi en film i 20 min,, innan vi la oss, och snacka samt sov,

imorse vaknade vi haha.

fikade, och såg på beck.

sedan skulle hon till en kompis och jag på ikea med erik, och ja där har jag nu vart=D

Ovido - Quiz & Flashcards