Alla inlägg under april 2008

Av nathalie åström - 2 april 2008 13:31

ska skryta gott folk!

får sluta tidigare, vi har vikarie, och vi får sluta om cirka 30 min happy!

ska då dra på stan med Linnea och försöka läman igen min XL, den var visst för stor, (a) eller vem vet kanske för liten ? nejaaa ...

Av nathalie åström - 2 april 2008 09:36

nej dags för en ny start just nu, jag håller på balla ur.

och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta längre.

jag ångrar det allt, och vet inte längre om jag vill eller inte.


Men om detta ska lyckats behöver jag glömma en hel del som ger en smärta var dag. men för att kunna göra det måste jag ha med ryck, och folk som respekterar det jag vill.

men jag kan inte begära att folk ska gå och ändra sig på grund utav mig! utan det är mer jag som måste lära mig respektera saker och ting, och inse som det är!


glad att jag har vissa faktist<3


Av nathalie åström - 2 april 2008 08:20

med en arg mamma och pappa ska det nu bli ändring!

får se hur allt detta nu slutar.


____


just det var och solade igår och sedan följde jag med mamma till min kära moster för att titta på hennes nya ung, som tydligen skulle vara intressant.

och fick då höra nyheten, att hon tänkte säga till mormor och morfar att jag och min moder borde följa med, men min mamma ville inte stressa sin mor och far med det.

men vem  vet :) i så fall är det i maj i think.

Av nathalie åström - 1 april 2008 18:08

bli avundsjuk!

ska färga håret på torsdag kl:12 snacka om tidigt det vart eftersom det fixades idag, men jag är nöjd, så nu är det god bye med herr utväxt, and the black hair. something new i want =D


dock a problem, har fet ångest hur ska jag färga det? :S

Av nathalie åström - 1 april 2008 11:11

har suttit med "halv groggy " ögon i kampen om att inte somna då jag läser boken som vi fått äran och läsa på svenskan, men jag kan inte riktigt påstå den är bra, eller att det var en succé, han skriver turk språk eller hur jag ska uttrycka mig, det är meningar som är helt fel, och ord som står i fel ordning, så hjärnan går i speed, för att förstå vad han vill berätta, ni alla vet nog vilken filmen är, för boken är nämligen ett öga rött.

idag har vi blivit tvingade o läsa till 80, för att kunna slutgöra projektet med boken...


men lyxen är här och lunchen är kommen

Av nathalie åström - 1 april 2008 08:33

säger bara ojsan!

det var väll lite för skönt i sängen i morse, jag var bra vaken, men låg ändå kvar o gosa i kudden, till kvart över sju, så fick endast tio minuter på mig att bli klar.


idag är jag trött och halvt irreterad, och längtar mer eller mindre tills jag kommer hem tilll min boning..

Ovido - Quiz & Flashcards