Alla inlägg den 3 april 2008

Av nathalie åström - 3 april 2008 11:20

fick icke lämna igen min XL haha!

attsiken, men den ska tvättas och göra ett nytt försök!

var på stan tillsammans med andrea och linnea!

och for väll hem runt halv fem, och när jag kom hem, så åt jag och sedan for jag till jenny, och vi gick bort till erica där vi mer satt o prata, efter ett tag var jenny sugen på glass o erica var hungrig så vi for in på max, jenny fick sin glass och erica burgare.

och jag fick resterna av pommesen, och hade kunna smaka glass till o med!

när vi var färdiga åkte vi till Ericas syrra, gick ut med hunden sedan till kvissel, sedan fick vi skjus hem till jenny o min mamma hämta mig :))


är typ halvt sjuk idag, och ska snart fara o färga håret ==D new color!

ser fram emot det, och det kommer nog ta sin lilla tid i guess.

sen ska jag ringa jenny o kanske sola :)


imorgon är fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards