Alla inlägg den 11 april 2008

Av nathalie åström - 11 april 2008 13:12

vet ni snart är det helg helg helg.

det är endast 2timmar och 20min kvar av lektionen och sedan är det bara hem göra sig halvt klar sedan fara till jenny. kan det bli bättre? inte riktigt eller hur..



Av nathalie åström - 11 april 2008 09:31

ge mig beröm!

har läst flera sidor, så applåder applåder.

just det visade sig att erika ska med ikväll, och det tycker jag inte alls lät dumt! eftersom hon är lika bra på jenny på att dricka, och det är väll ett plus i kanten så där ..


kan inte någon ringa mig och vara social idag? känner för att chatta lite med någon så där på rasterna.



Måste bara berätta, att jag börjar stort irreterar, mig på hills skrålande musik från hörlurarna, nog för att det är magnus uggla som kommer därifrån.

Av nathalie åström - 11 april 2008 08:14

ja jag ursäktar att jag inte uppdaterade igår, men hade skola igår, vi hade judo och matte,

må säga att judo var banne mig roligt!

efter skolan for jag till bommen o gick på ica o inväntade jenny o erika som skulle handla ngt där efter skjusade vi ehm erika, sedan for vi hem med bilen, sedan gick vi ner till kvissleby och fikade lite, det var gott o mysigt.

När vi var klar där  tog vi bussen hem till jenny och satt där o snackade med mera.

for hem runt sju och stekte mina potatisar, sedan inledde jag en dator kväll som vart ett antal för många timmar, men jag vart road från alla möjliga håll på msn, och skrattade en hel del gjorde jag väll också!

 men till slut bestämde jag mig för attt lägga mig, och en vis person bara viste att det kunde irretera mig genom att terra mig med sms, då jag hade loggat ut haha.

så skull ge igen i morse och ringa o väcka honom, eftersom han inte behövde kliva upp idag, men det var väll klart att man inte ska svara i telefonen..


aja idag är fredag och jag är peppad för ikväll, vet inte riktigt vart vi hamnar ikväll, blir ialla fall att vara med jenny =D och kanske storken om han inte dissar.

iaf, vi har våra alternativ vi ska titta med o vi får se vad ödet säger att vi ska göra.


OCH ... grattis till andrea som fyllde år igår

Ovido - Quiz & Flashcards