Alla inlägg den 25 april 2008

Av nathalie åström - 25 april 2008 15:34

for hem från skolan idag, eftersom min förkylning är inget och leka med.

kom hem och skulle då friskna till för kvällen och med det tog jag en ipren och hoppades / hoppas på det bästa,

har hur som hellst, snacka i telefon, och fixa håret sedan jag kom hem.


tänkte bege mig bort till Jenny senare, då jag är mer redo. har ju min dricka redo där!

och min käraste vänn.



Av nathalie åström - 25 april 2008 10:54

ska vi börja grina?

huvudet, värke, tror det ska sprängas, jävlakukfitta säger jag bara, aa irreterad är jag.


men har troligtvis fixa min dricka till ikväll eller jag håller tummarna på det, eller först hänger det på mamma som måste låta mig få studiebidrag tidigare, har även skulderoch betala.


just det har gjort engelsk nationella nu.

not god i think? haha

Av nathalie åström - 25 april 2008 09:12

fredagen är här och jag är sjuk som fan.

men nog är jag på skolan, måste ju kunna gå ut ikväll!


nej fan har ingen humor till och skriva right now.

Ovido - Quiz & Flashcards