Alla inlägg den 16 april 2008

Av nathalie åström - 16 april 2008 20:14

fick sluta tidigare idag, men jag stanna för skulel ha massa grejs med lärarna senare runt fyra, och visst mamma o pappakom dom!

och vi började prata med lärarna.

kan säga betygen är det inge fel på :)


sedan åt vi på donken, och säger en sak MIN MAGE...

aja nu sitter jag här o snackar och har en deep konversation med herr firre.


har hur som hellst knäppt lite kort, och lyssnar igenom några låtar.


Av nathalie åström - 16 april 2008 09:59

nu är resten slut och på 40 min ska en super skiss ordnas!

har iaf fått låna joels dator och fått gått in på nightlife, och det var en ära, eftersom jag såg jag hade fått en vännerförfrågan och gb.

kände mig nästan allt för populär.



jävla jävla idiot, sjung dom precis på låten.



Av nathalie åström - 16 april 2008 08:15

godmorgon, eller hur ska vi uttrycka oss.

det är soligt ute idag, och vårkänslan sprider sig, det är väll inte allt för tokigt måste jag säga.

vaknade till och med i morse, och orkade anstränga mig till cirka 10 % och det kallas framsteg.


Ovido - Quiz & Flashcards