Alla inlägg den 5 april 2008

Av nathalie åström - 5 april 2008 18:10

far snart iväg till jenyn för att inleda en kväll med sprit eller annat. vi är osäkra på läget men det återstår och upptäcka!


call me!

Av nathalie åström - 5 april 2008 03:49

kvällen började vid sex för mi då jag for till erika där jenny redan var, vi mjuk starta sedan kom oskar vi for och hämta forra och håkte lite sedan hem till carro, där det var lite människor var där tills ngt vid 11 tror jag då bardet av till lasse stefans som forra skulle se, oh stolt kom han ut ocksp!

vi for iaf viader till max sedan hem igen runt halv tre ?


for hem tre från jenny kanske, så har jag sutte här vid datorn som självaste tjur karta! men då Opus - Live Is Life kom upp på högtalarna kände jag humöret stiga och jag vart lyclig, underbart eller hur ?


ja snacka med Mr:X idag med! ha ntyckte dte var lustigt jag har sett han flera ggr men inte han mig.. men förklarade snabbt att jag brukar kolla ner och gå iväg snabbt o gömma mig för känt mig o fräsch haha!


sedan idag fick jag veta att en viss person saknade mig, och skulle även göra det imorgon, sött sött! det värmde väll lite det också.


vad mer kan jag nämna för göra detta inlägg mer ointressant!

ja det var icke jag som spydde förra helgen, jag grinade bara, för det fick duge för mig!


Ovido - Quiz & Flashcards