Alla inlägg den 26 april 2008

Av nathalie åström - 26 april 2008 09:14

godmorgon godmorgon.

 ja som ni ser är jag vaken och har vart de någon timme nu, vaknade imorse utmattad och måste erkänna var då fortfarande mig bra lullig.

men nu är dte skapligt, och jag har till och med titta på dom få korten från igår.

dom flesta ligger på bdb, så bara titta in där.


hur som hellst vad hände igår?

- det ska vi ta nu.


börjar med att jag kommer till kvissleby runt sju nått, och då jag ska ta ut pengar till jenny är bankomaten avstängd surt så fick gå till ica och sedan vandra jag till erika där jenny och hon höll till.

vi små drack, och jag drack mer ur ett snapps glas, må jag på stå.

men men där var vi till nån tid.

då fick vi skjus ner till firren där mer eller mindre var en drös, jag vart då kvar inne i köket, med carla, nån, skogh då och då, fisken sometime, emelie, jessika m.m

där drack jag väll mig lite allt för redlös, och partyt var igång för min skull.

efter nå timme i köket tog jag stora framsteg och gav skoogh o jenny sällskap i the living room, klämde ner mig där i soffan med stor rumpen, och där satt ja klistrad.


Sedan kommer fisken och meddelar mig att vi ska dra till hans mamma o halv farsa ( leif och karina )

så dit drog alla, och fisken drog på krogen haha.

så nog var vi ett par där, och jag lovar vart vänn med dom äldre, om inte hunden med.


haha fick mig för mycket och fick besöka toan. hahaha

iaf tiden gick där och mer eller mindre vart mina saker bara mindre o mindre, känner mig bedrövad idag, feels like everything is borta.

Något roligt var då jag satt i skooghs knä och halvt behövde spy, oturligt höll han mig på magen, och vart väll inte så bra. så sprang på toan ja haha.

nu i efter hand må jag säga vad pinsamt..


ja vad kan klockan ha varit sedan då, ?

hur som hellst försvann jag iväg in till staden med, nån, hellsen, jimmy, oskar och skoogh.

vi skulle på krogen, enligt mig själv var det självklart att jag inte kommer in.

men hur som hellst, vifick ett stop på vägen och vart av med han som jag kallade nån.

Hellsen somnade, och jimmy körde in oss.

jag kom först inte in, men då jag stod där utanför kom alle, tången och oskar från entreprenör tvåan ut,

och tacka gudarna, dom fixade kattjas pass, och ja testa igen, och nog allt kom jag in. så TACK kattja.

dom hjälpte mig med betalningen sedan leta jag reda på dom som jag kom in med, med andra gamm folket.

hitta dom och inte var vi kvar länge heller. så ringde om hoppet att jag skulle kunna åka med jimmy tillbaks!


ha det kunde jag också, så där hämta han mig och jag parkerade rumpan där fram, och roligt nog låg hellsen kvar där bak och sov.

Kom hem efter ett tag, och kroppen var slut.

______


idag blir det nog vårmässan med morsan, kanske en sväng förbi mr:X before we go and fixa en sak. ha

Ovido - Quiz & Flashcards