Alla inlägg den 22 april 2008

Av nathalie åström - 22 april 2008 14:47

toppen dag idag, förutom lite kallt ute, har iaf haft ngra vändor på stan och gjort ärenden, har dessutom sett ett antal klipp med björn gustafsson, och må säga han är bra!


snart slutar vi då ska jag fixa mig sedan dra ner på stan med ida som snart far utomlands:)


ne ska forsätta med näthandel nu

Av nathalie åström - 22 april 2008 08:28

tisdag!

igår måndag så införskaffade jag mig faktist en massa nytt o titta på, så min dag gick ut på dammsuga, byta i sängen, och kolla på lite serier.


 nu imorse klev jag upp klockan sex för att bege mig till duschen, och sedan känna mig mycket bättre än igår.


har i alla fall tre trogna läsare som skrev vilka dom var, fast en tog det på msn, men det kvitta ju, :)

Ovido - Quiz & Flashcards