Alla inlägg den 4 april 2008

Av nathalie åström - 4 april 2008 12:47

än så länge får ni nöja er med bilden till höger!

kommer förmodligen lite party - bilder sedan ikväll.

i så fall kommer nyhåret ut där med !


Av nathalie åström - 4 april 2008 10:52

idont like this thing.

nothing is fun anymore!


har svenska och det suger, vi skulle visst städa efter rasten, hur det gick med det vet jag inte, vi har kommit halvvägs och sedan lagt ner!

nu sitter väll större delen utav klassen i klass-rummet.

ser fram emot lunchen som infinner sig om 35 min.

där efter en timmes lunch rast, och sedan en dryg lektion tillsammans med ann!

jag vet inte hur mycket värre saker och ting kan bli förutom att vi ska redovisa, har lust och skjuta mig just nu alltså!

vill ha fredag kväll nu, och sedan en skön lördag och söndag med!


Av nathalie åström - 4 april 2008 09:28

fittigt less på allt, och ser mer eller mindre fram emot ikväll då det blir utgång tillsammans med jenny och erika, vad jag vet.

sedan ska jag be min mamma lite barnsligt om tillåtelse att få sova borta i natt.

förhoppningsfår jag väll det då!

Av nathalie åström - 4 april 2008 08:39

jo klippgt, o färgat, men mesta dels färgat håret, kan inte påstå att det gick på fyra röda, utan tog mig en hel dag ungefär!

så rumpan fick ju sig en sitt träning, och huvudmassage fick man på sätt och vis!

men resultatet vart lyckat, och jag kan skatta mig lycklig,

var medjenny igår, vi gick och träffade erika, och sedan skjutsa hon hem oss till jenny, och pappa kom runt nio o hämta mig.


vaknade i morse och var pigg som en lärka!

men kläder att ha hitta jag icke!

Ovido - Quiz & Flashcards