Alla inlägg den 14 april 2008

Av nathalie åström - 14 april 2008 10:50

jag tänkte bara förvarna att jag kommer kanske inte vara den mest aktiva personen här på blogg.

det är dags att njuta utav skolarbete, kompisar, och kampen om att finna pengar?

kan ni tänka er.


hah sedan har jag hamnat i dilemma, tror jag måste ha hjälp av jenny om detta, vänta ska räkna hur mkt de gäller om ...........

 5 st. inte bra alltså.

Av nathalie åström - 14 april 2008 09:55

kortfattad:



fredag - var ut med jenny , drog till bosse och härja, sedan till kusse, och sedan bort till skoogh.

kom hem på natten rätt så sent, och vart lite utsliten


Lördag - for till jenny, vi gick till fisken, gick iväg efter galna mamman kom, då drog jag jenny o vivis till sofie som var hos nån i kvissle, sedan stannade jag kvar och jenny o vivs gick tillbaks till fisken.

efter ett tag gick jag tillbaks, var där nå timme sedan for  vi till neuman i nolby sen då arga pappan kom, så for vi till skoogh några stycken, höjdpunkten var väll jimmy och simon i bagageluckan :)

kom även hem sent denna natt med.


Söndag - vart lugnt, for sedan iväg till Berglund o snackade..


___________________




Ovido - Quiz & Flashcards