Alla inlägg den 7 april 2008

Av nathalie åström - 7 april 2008 22:58

har vart hos jenny ikväll, vart en aning less då jag plinga för tidigt på bussen, men jag gick och gick o kom fram en 60 sekunder senare an jag borde.

kom till jenny o vi gick på ica, hon köpte chips. o jag titta på eftersom jag hade med mig popcorn =D


ja vi åt o åt medans vi titta på tomten är far till alla barn, råkade till o med slockan en stund där (a) men som det kan gå liksom.

aja runt halv nio vart jag hämtad o har stte vid datorn sedan dess ska snart sova.

Av nathalie åström - 7 april 2008 09:13

jenny ringde mig för ett tag sedan, vi snackade ngn minut, och bestämdes jag ska hem till hennesedan och små titta på tomten är far till alla barn, som jenny ska ha sett hela helgen, och nu kommer ögonblicket, och jag får till och med dela det med hon!

Av nathalie åström - 7 april 2008 08:15

igår skulle man lägga sig tidigt, hur vart det med det egentligen?

jag och skulle precis somna, hade titta på hajar som hajar, så tänds min lampa och jag vaknar till och blir pigg, sedan sitter hela min familj i rummet i en 15 min kanske, så där efter kunde jag självkalrt inte somna, så såg två filmer på tvn ist.

satt kvällen vart sen :)


Nu sitter jag på skolan och tar det mest lugnt, sitter väll mer eller mindre och små önskar jag icke var här.

eftersom jag idag ska stanna hela dagen ut känner jag bara kampen om att finna det roligt på skolan.



Ovido - Quiz & Flashcards