Alla inlägg den 21 april 2008

Av nathalie åström - 21 april 2008 09:43

börjar återigen bli nyfiken på vilka som läser min blogg,

och varför inte be er kommentera och berätta det?

Sedan skulle det bästa vara om ni gjorde det med. man vet ju hur det brukar bli.

Av nathalie åström - 21 april 2008 09:27

Ne nu vart jag extremt less, eller vart  det redan igår, och jag undra vad fan det är?

till och med mina föräldrar märkte allt inte var rätt. jag vaknade på morgonen, med ryggen vänd och less var jag, där efter då mamma o pappa kom hem igen ligger jag i soffan halvt död, där efter spenderade jag min kväll vid datorn och inte mycket sades från min mun förutom då jag fick damp på brännarn.

Men jag tog en paus, o la mig i badet, som råkade bli lite kallt, och det gjorde inte den kvällen bättre.


Men har i alla fall bestämt mig för att ge större fokus på kompisar än annat, sedan har jag även skolan att lägga energi på, speciellt om jag ska ha dom betyg jag kommit fram till.


Har redan nu börjat ordnat till ett gammalt arbete för att få till betyget på det ämnet, är lite stolt över mig själv som lägger ner energi.


vill ni veta en sak, jag vill ha mina pengar nu så jag kan betala skulder och där efter fixa så jag klarar av månaden, men måste även inhandla några nya kläder men mina pengar räcker inte.

så säger bara satans KUK....

Av nathalie åström - 21 april 2008 08:24

igår laddade jag hem en mägnd nya filmer, nu har jag nya serier och se på och två nya filmer.

känns inte dumt.


ialla fall tänkte informera om att det är ingen mening och sms:a mig har noll kronor på mobilen och kommer nog inte så långt på det. Så ring ist.

Ovido - Quiz & Flashcards