Alla inlägg den 18 april 2008

Av nathalie åström - 18 april 2008 09:03

fredag idag, och efter skolan blir det att dra ut med jenny, erika och nina.

förhoppningsvis blir det en lyckad kväll.

Av nathalie åström - 18 april 2008 08:23

igår:

det var toppen väder, och det var skönt och göra sig klar och vetá att inte rumpan och resten av kroppen skulle ramla av i nå kallt väder.

på skolan var det nationellt prov, som gick hyffsat och jag klagar inte, där efter gick man och hade boxning på idrotten,

sedan bytte man om och for ner till kvissleby, där jag vandrade, gick på ica, lånade kims toa, sedan ut igen , erik kom o sällskapode, satt ute o snackade.

sedan kom jenny och jag och jenny gick till kim o precis kom han hem från jobbet också.

vi gick in satt o kolla på tv o chatta lite med varandra.

sedan lämnade jenny mig , och kim o jag såg på nån film sedan satt vi och snackade om allt mellan himmel o jord.

och helt plötsligt hittar jag ngt i mina strumpbyxor så kim fick sig en hel show då jag skulle få ut den grejen :)

Ovido - Quiz & Flashcards