Alla inlägg den 31 maj 2007

Av nathalie åström - 31 maj 2007 21:11

idag är jag trött och less och vill inte prata med någon, det ända posetiva på hela dagen var då andrea kom till skolan och fram tills då hon for hem från mig.

Annars har jga inte velat vart social med någon, och jag har spelat död i min säng. vaknade för ett litet tag sedan och insåg jag missat kyle xy.

det andra jga insåg är , kommer hela min sommar se ut så hära om du flyttar?


imorgon blir det stan med andrea och jag längtar stort!

vad som mer kommer hända har jag ingen aning om..


Men alla får ha det så bra så hörs vi..



Av nathalie åström - 31 maj 2007 07:16

sitter här nu och känner smärtan i kroppen, tänk om du lämnar mig. Sticker ifrån mig flera mil. kommer det då vara slutet?

snälla låt det inte hända..

mina kvällar består av tårar till dig, och pådagen håller jag hummöret uppe och håller tummarna för att du ska stanna.

DU är den ända som har stannat efter sett mig en morgon, och den som pallar mina jobbiga frågor osv. 

Ovido - Quiz & Flashcards