Alla inlägg den 21 maj 2007

Av nathalie åström - 21 maj 2007 22:30

har nyss kommiy hem från erik, vart en skön avslutning på denna måndag kväll, hemma hos honom vart det popcorn och saft, medans vi kollade på dum och dummare, som jag länge har velat sett, men inte han.


Ska nog logga ut snart och lägga mig och plugga lite..


Av nathalie åström - 21 maj 2007 16:07

kom hem från skolan för kanske 1 timme sedan, och har faktist varit duktig och pluggat lite svenska, och ska nu göra nån extra uppgift på SO.


Skoldagen gick snabbt, och den här kvällen kommer mest bestå utav arbeten.

på onsdag och fredag blir det stan troligtvis iaf.

 --


har ju nu insett hur dum jag var som valde bort dig!

jag fattar inte hur jag kunde göra det,

vi har alltid träffad varann av ren tur, som jag vill kalla ödet!

Att berätta om dig är underbart, men att tänka på hur lite jag kommer kunna få träffa dig gör ont.

 men om jag gissar rätt är det meningen att det ska vara du och jag..

Av nathalie åström - 21 maj 2007 07:14

morgonen är här och vädret är så vackert ute, och humöret är på topp, undra om denna trista måndag kan bli bra ändå?

ska snart sticka till bussen, ska fara lite tidigare idag faktist..


men tänkte lägga upp en bild på hur dagens klädsel är,

 

Idag kör jag med en svart lång tröja från ginatricot 

och ett par lee jeans,

och ett brunt vanligt linné

+ ett halsband som inte är med på bild.  

Ovido - Quiz & Flashcards