Alla inlägg den 24 maj 2007

Av nathalie åström - 24 maj 2007 15:21

snart helg igen, och sedan blir det stockholm i två dagar. härligt, sedan kommer man hem och betygen sätts, och det är bara hoppas på det bästa händer.


Just nu lyssnar jag på musik och ska snart gå här ifrån, tänkte sitta här till storebror kommer hem.

Sedan ska man se om mamma vill färga mitt hår.


Sedan så kan jag säga att jag fått sommar jobb! kommer få ungefär 3980 kr eller något.


hur jag mår idag vet jag inte.. är lite förvirrad och har börjat förståt nu att jag själv inte vill inse att jag mår dåligt utan lurar mig + min omgivning att allt är bra.

Men vem vet kanske försvinner efter stockholm, är säkert bara less på allt här och vill här ifrån och göra något annat för en gångs skull.



Klädsel idag;

grå lång(lite större) tröja

vit linne

mötkblå äckligt fula jeans.
Av nathalie åström - 24 maj 2007 06:58


Time passed away
And I just can't get you off my mind
Nobody knows, I hide it inside
I keep on searching but I can't find
The courage to show to letting you know
I've never felt so much love before      idag har jag vaknat otroligt tidigt klev upp klockan 6 och trodde jag var i lagom tid, men sedan säger min bror "är du redan vaken?" och jag fattar inget och svarar bra"aa!" sedan satt jag mig vid datorn, så hör jag min klockaringa.. och inser då att jag hade kunnat sovit längre.  

Ovido - Quiz & Flashcards