Alla inlägg den 22 maj 2007

Av nathalie åström - 22 maj 2007 22:31

kvällen är här jag är nu ny duschad och säng klar,

ska först berätta lite om min kväll, började när jag kom hem vid 7 tiden, jag gick genast till tvn, låg och slöa framför den till ungefär 22:00 då jag sedan satt mig och rota fram, lite So papper och matte så nu är det bara att sätta igång och öva. Har även vart duktig och rensa min hög med kläder i fåtöljen.

 

har inte hunnit lagt upp någon bild påmin klädsel men ska då förklara den,

hade  en/ett;

brunt linne från ginatricot,

en vit kofta från ginatricot

och ett par svarta jeans från ginatricot.

 

Ser nu att jag måste trivas väldigt bra i Ginatricot kläder.



Känslorna idag är otroligt starka, har börjar längtat något så fruktansvärt till helgen och hoppas med all min kraft att jag får träffa dig.

vad gör jag om jag inte får det då?

" - do you take american express ?

kom på den repliken nu. den är tagen ur en av mina favorit filmer, som du sa var din favorit med..

och det är en bra sak!  



Av nathalie åström - 22 maj 2007 15:22

Har nydligen legat och slöat vid tvn och ätit mig lite middag,

skolan var skön, gjorde ganska mycket på lektionerna och det känns nu lite bättre..

har även fått ett sommarjobb i kyrkan 2-6 juli, kommer bli 1250kr som jag sedan kommre spara till luleåkalaset.

 Efterskolan for jag och solade med andrea i bommen, sedan gick jag hem igen och lyssnade på musik på vägen..


Funderar nu om jag ska gå tillbaks till tv;n lite, ångra att jag gick, var ju ett bra program där.


kommer upp bild på min klädsel sedan kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards