Alla inlägg den 13 maj 2007

Av nathalie åström - 13 maj 2007 20:03

Den här dagen bestodav att knäppa kort, sedan en tur till stan med mamma där jag köpte två kläningar, en tröja och ett par shorts. Efter att varit hemma i 30 min kom linea över och vi gick på statoil för att köpa drick, och på den turen fick jag även leka guide åt två engelska killar, efter att ha handlat drickan och kommit hem slog vi igången en film som vi han se i 50 min och sedan for hon hem, nu sitter jag här och måste snart duscha.



Börjar bli fundersam, jag vill att bevisar att jag betyder nått för dig. Jag står framför ett ganska stort val och jag vill inte välja fel. och jag kan inte sluta hoppas på att du ska be mig vara med dig.

Av nathalie åström - 13 maj 2007 12:03

sitter här nu och tänker på hur jag ska göra, vem ska jag ta, och vilka anledningar som borde få mig att ta rätt, och vem som kan få mig glad.

Skulle kunna säga att jag behöve vägledning.


Förut idag satt jag och läste mina gammla inlägg där jag skrivit att jag saknat dig, och när jag räknade ner, och jag minns hur mycket jag gillade dig, Men nu kan jag inte förstå, hur kunde allt det där försvinna, och jag som kallade det för ödet.Men bara av att jag träffade en kille som var otroligt söt och hade ett speciellt sett att vara på så förändrades allt, och nu vet jag ingenting. Hade det vart någon annan som suttit i min sits hade jag sakt lika dant som mina vänner gör  till mig. 

Av nathalie åström - 13 maj 2007 10:32

Någon som har en webcam att sälja för ett bra pris?      adda i så fall- nathalie_astrom@hotmail.com

Ovido - Quiz & Flashcards