Alla inlägg den 16 maj 2007

Av nathalie åström - 16 maj 2007 15:34

idag fick man träffa andrea och fick höra hennes smaskiga historier från tallin/båten, kan faktist erkänna att dom var otroligt bra och intresanta!

Nu är det även långhelg och jag vet inte vad som händer, kommertroligtvis vara med andrea hela helgen men hoppas på en skymt av dig också!  


Ikväll får vi se, ska ialfallafall vara med andrea och jag tror inte det blir något helgalet ikväll  om vi inte hittar något bra.


har tur dag på lördag, så gör så det blir något lyckosamt av den dagen tack. 

Av nathalie åström - 16 maj 2007 07:23

sitter inne i brorsans rum och väntar på att tiden ska gå och att jag ska få fara till skolan och träffa andrea som väntar på mig där.

Idag ska vi också knäppa kort, ett skämt foto, så får väll se hur det slutar.

Sedan är det ju långhelg nu som börjar imorgon, skönt säger jag.

Btw, har gjort en liten röstnings sak där på sidan! så rösta!


Har inte så mycket annat säga så här på morgonen, men kommer in senare idag och lägger in några rader till.

Ovido - Quiz & Flashcards