Alla inlägg den 6 maj 2007

Av nathalie åström - 6 maj 2007 21:27

Nu har sofia precis åkt hem, var ett tag sedan man var med henne så hära, men det var ju inte så fel precis!


Livet är underbart ska jag berätta,nog för att det snart kommer skita sig efter som jag är så du, men jag kan inte sluta, jag bara måste forsätta. 

Av nathalie åström - 6 maj 2007 12:00

nu är det morgon, och den här dagen har jag tänkt att städa mitt rum och dixa med massa tavlor som jag har fixat.

Imorgon är det måndag och skola igen, orkar inte.Det är så drygt, fast nu har jag något att se fram emot iallfall!


skriver mer sedan.  

Av nathalie åström - 6 maj 2007 01:31

den här helgen har vart skön och väldigt lugn, jag har spenderat mina mesta kvällar hos andrea, mysigt. kollat på tv, snackar och äte popcorn, om inte säga ! det ärlivet.

allt är bra livet leker, visst jag får stå mitt kast, but i like it, kan ju erkänna att det är nog den riktiga jag,och jag tror det kommer bli värre, om ni bara visste vad jag tänkte så skulle ni hålla med. 

Nog skulle jag kunna säga att jag är väldigt konstig i vissa lägen, och min hjärna fungerar lika dåligt som ett får s!


folk säger att jag får skylla mig själv! och nog får jag det, det är ju jag som har tagit dom här besluten ända från början..


Sedan varför vill jag göra deta ? vad är det som styr mig mot det?

är det för ilskan den får fram, eller ? Får det mig att må bra?

för tillfället känns allt great! och jag borde inte klaga, men med min "tur"  så är allt över lika snabbt som det började. 


Ovido - Quiz & Flashcards