Alla inlägg den 23 maj 2007

Av nathalie åström - 23 maj 2007 22:35

nu sitter jag här har precis sett klart fråga olle och vart med ekke, ska snart sätta mig och tokläsa so.


är så glad nu kommer troligtvis bli t-hammar i helgen, det värkar i allafall ljust,jippiii, nu är det bara att ta reda på när!  

jag bara hoppas och hoppas på att den här helgen blir toppen, vill bara att tiden ska gå och jag kommer sitta där på tåget på väg hem till dig. 


Tror inte jag skrev om dagens klädsel förut, men säger det nu istället då,

en svart långtröja från ginatricot.

ett svartlinne undeer från ?

sedan ett par vita leggins från ginatricot

och mina vita skor frn crispin


 imorgon torsdag blir det skola. sedan so prov, och en massa pluggande! 

Av nathalie åström - 23 maj 2007 18:18

onsdag:

mrogonen började att jag hade en halvtimme på mig att göra mig i ordning, när jag kommer på skolan är det inte alls många där men folket kom en efter en. 


under hela dagen var jag flitig och arbetade hårt(tycker jag själv)

efter skolan hade jag ett so prov som fixades snabbt, när jag var klar med det for jag till birsta tsm med mamma, handlad vita leggins.

sedan åt vi på mc donalds!

nu väntar man på att erik ska ringa så ska jag kanske vara med honom.



jag vill prata med dig... men vågar inte ringa, och andrea tycker inte jag ska sms;a, så då måste man ju vänta tills du loggar in på msn! men nog allt står jag ut, väntade trotts allt på dig i 17-16 dagar.

men skulle inte stå helt fel om du ringde heller ^^..


jag ska börja lägga upp mer bilder på min klädsel, men har knappt haft tid för att fota, men det kommer..  

Ovido - Quiz & Flashcards