Alla inlägg den 12 maj 2007

Av nathalie åström - 12 maj 2007 20:43

För stunden har jag starka känslor inombords och vill bara skrika rakt ut och grina! vad ska jag göra?

allt blir bara svårare och svårare och min hjärna fattar mindre. Men samtidigt som allt händer så mår jag otroligt bra och känner lycka i det hela. Skulle min hjärnagissa rätt beror det på allt bra jag fått höra av dina kompisar. Kan säga att dom sakerna dom berätta för mig  makes my day


och idag for andrea till tallin, jag fick ett samtal av henne förut och fick snacka med hon i ungeför 5 min innan hon skulle på båten, kan säga att jag kommer sakna henne som fan när hon far!

Hon är värkligen den ända som förstår sig på mitt problem och den jag vet som kommer finnas för mig om jag väljer ett dumt val. kan säga att du är den bästa vännen jaghaft, du göra mina helger till något att ha, det är du som får mig att kliva upp ur sängen då det är skola..  Kommer alltid finnas vid din sida.   all min kärlek till dig..

Av nathalie åström - 12 maj 2007 15:29

vaknade idag och tvn stod på högsta volym, telefon ringde och det var till mig, när jag svarade visade det sig att det var erik som ville vara med mig, så efter en timme kom han hit och vi satt vid datorn och sedan så kollade vi på en film, för cirka 5 min sedan for han, och jag bara sitter här och hoppas på att du ska logga in på msn och säga "ska jag vara med dig idag?" men vadå drömmer jag nu igen, känns hopplöst samtidigt som det inte gör det, känner mig förvirrad och vet inte vad jag ska göra, måste få träffa dig så jag vet vad som kommer hända och vad jag ska göra.. Men för tillfället känns det som om vi aldrig kommer träffas.


Vad kommer hända ikvälldå? antagligen ingenting om jag inte kommer vara med dig förstås. 

Ovido - Quiz & Flashcards