Alla inlägg den 15 maj 2007

Av nathalie åström - 15 maj 2007 22:47

dummer jag duscha ju! kom in nu då? nej självklart har du dragit iväg då, jaja, skyll dig själv, ringer imorgon.

Av nathalie åström - 15 maj 2007 19:58

igår var en otroligt deppig dag, jag var sur och inte alls social, kan faktist erkänna att jag var rätt dum mot min familj som försökte vara snäll med mig, förlåt storebror vid maten då jag var så sur, när du frågade!


Men idagbörjade morgonen med att jag var lite små nere, men efter att några timmar gått gick humöret upp ochsluta med att jag var jätte glad och nöjd, nu sitter jag här och vill bara att andrea ska komma hem, har så mycket att berätta för henne och hon har nog mycket att berätta för mig. 


Kan även berätta att jag har  äte två hamburgare idag, och en massa coca cola, måste bero på min saknad efter andrea, har ingen att snacka med, som värkligen fattar!   just det är skyldig andrea 50 kr , påmin mig:) 



Ovido - Quiz & Flashcards