Alla inlägg den 17 maj 2007

Av nathalie åström - 17 maj 2007 19:02

Dagen har vart lång och jag har en huvudvärk som inte går över,

Kan  berätta om hur min dag har varit. Det började med att andrea for hem vid 12 jag satt mig och skrev blogg, och bestämde mig sedan för attskicka ett sms till dig och förklara lite saker, så jag skickadet, du kom in på ms, vi snackade och jag fick mig ett svar. Jag brast ut i gråt och satt här i en kvart och skapade denna huvudvärk som jag nu har. Men efter att ha sutte och gråtit i en kvart ungefär, så ser jag att du skriver igen och jag fick mig en förklaring och vi prata ige, allt löste sig och jag är nu glad, och känner mig som en liten tönt som började böla.


Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli 9 och ida ska kmma hem, och då har jag äntligen något att  göra.

Imorgon ska jag in till stan med andrea, och kolla runt lite, nog för att jag inte har några pengar, men det har ju den flickan! 

Av nathalie åström - 17 maj 2007 12:34

ska nu berätta om min kväll igår, Det blrjade med att andrea kom hit och vi satt vid datorn och gjorde inte allt för mycket, sedan runt 8 tiden kom lelle hit och vi satt nere i köket och funderade, efter ett tag så tog vi tag i allt och gick ut, andrea körde min moped och vi for bort till bergaför att se vad som hände där, och kan inte på stå att det var allt för mycket fart där, efter det for vi till dyket,men inget där heller.

Så vi for hem till andrea för att logga in på msn och  kolla efter folk, jobbigt nog hitta vi ingen, jag och andrea bestämde oss för att åka hem och lelle med.

När vi kom hem satt vi oss vid datorn igen och jag började genast med min fotgrafering, andrea som var trött somnade i min säng och jag väkte henne genom att tända lampan som jag tycker var väldigt roligt, efter att hon vart vaken etttag gick vi ner och åt lite rostade mackor, gott. Sedan somnade vi vid 2 tiden, och vaknade vid 12, då andrea skulle fara hem. så nu sitter jag här själv och gör ingenting alls. 

 


Har inget att säga om dig eller den andre, men kan säga att du får mig att tro mindre och mindre på oss. 

Ovido - Quiz & Flashcards