Alla inlägg den 10 maj 2007

Av nathalie åström - 10 maj 2007 22:34

Förut idag runt 19.00 kom linea till mig, vi hade det msyigt genom att gå ut och gunga och snacka lite, sedan gick vi in tog med oss coca cola och kollade på kyle xy. sedan runt kvart i 10 for hon hem och jag satt mig vid datorn som inte är en sådan ovana nu för tiden, efter ett tag gick jag ner sa till min far att påminna mig om att duscha i morgon innan jag går till skolan.


imorgon blir det stan med andrea, och sedan på lördag far hon iväg ända fram tills på tisdag, satt gäller att spendera tid med kvinnan. Hon är typ den ända jag kan prata med som förstår och som själv är intressant att lyssna på, okej hon är den jag bryr mig mest om!


Okej idag har mina känslor blivit helt korkade igen, och känns som om jag kommer såra någon otroligt mycket, vill värkligen inte göra det. kan jag bara inte få välja båda ?.. 

vad är det jag ska följa för något, mina känslor? ja dom går inte att läsa förtillfället, gillar dom på olika sätt och det förvirrar mig.


antingen 5 till 80 mil i från mig eller en 30 min i från mig ?  Vad skulle du välja?  

Av nathalie åström - 10 maj 2007 16:53

idag har det vart så skönt och jag har jobbat på ungefär varje lektion tror jag!


Nu är jag desperat och måste vara med en kompis, så var lite beredd på ett sms från mig.


Har känt en otroligt bra känsla i kroppen, om jag ska breskriva den så är det lycka, jag känner mig glad och frisk, och vill bara hoppa upp i luften och skrika.

Tänkt på dig hela dagen,du har  snurrat i mina tankar, och så fort mina vänner sagt något lämpligt så har jag smitit in med en kommentar om dig.

vet inte om jag kan säga att jag är "kär" men det känns i allafall otroligt bra, och din personlighet får mig att smälta och falla på knä.

i want yoooou..



yeah nigga, still fucking with you.


Ovido - Quiz & Flashcards