Alla inlägg den 26 maj 2007

Av nathalie åström - 26 maj 2007 11:05

nej nu är det bestämt, jag ska in till stan med erik och vid halv 5 fara till t-hammar, kommer komma hem imorgon, så då blir det blogga för fullt om min lördag!


Hörs då!  

Av nathalie åström - 26 maj 2007 10:30



Igår;

började med att jag var med andrea, vi gick på statoil, eftersom vi inte hade något annat bra för oss. sedan lyssnade vi musik speladekort osv. hon får hem vid 5 över 12. när hon hade farit kände jag att jag ville lkolla på film men inte ensam så loggade ida in på msn. 

Bestämde med henne att hon skulle komma över till mig.

När hon kom kollade vi på en film, och jag råkade bli skit trött och satt och små somna hela tiden.

Tror ida var trött också för s edan sa hon att vi kunde se klart den nån annan gång eftersom vi båda var så trötta.

Så då drog hon hem och jag gick upp och somna i min säng, och nu är jag vaken igen!  


morgonen är här och jag ska in till stan, antingen med sofia eller med erik.

Blir middag på stan sedan bär det av ut i ödet till t-hammar.

känner på mig attt det här kan bli en riktigt bra dag,


Ovido - Quiz & Flashcards