Alla inlägg den 20 maj 2007

Av nathalie åström - 20 maj 2007 20:34

idag vaknade man trött och sliten runt 1 tiden, klev upp slog på datorn, efter ett tar insåg jag att jag var tvungen att göra mig klar, skulle iväg på middag på gallström med släkten. mysigt.

när vi kom dit så satt sig jag alle och sabrina längst ut och gömde oss, åt en stor portion fläsfile, och gud vad gott det var, och som efterrätt åt jag en glass, gott!


efter det gick jag min,bror,sabrina och mina kusiner och kollade på omgivningen, hade det kul. vi allihopa var rädd för fåglarna, förutom store starke alle själv.

Efter att gjort det gick vi och satt oss utanför och snackade och hade oss gött.

när vi suttet där ett tag kom alla andra ut, farmoroch farfartackade oss för dom fina blommorna dom fick, och sedan bar det av att kolla på omgivningen igen tillsammans med dom andra.

 Fick även en sten av Sabrina, typ "glas sten"


Idag hade jag tänkt visa min klädsel!

 


ska försöka lära mig lägga in bilder och börja skriva om min klädsel osv..

har ni några hetta tips, så kommentera!  

Av nathalie åström - 20 maj 2007 03:45

Nu är klockan 03:45 och andrea har precis farit hem, jag ska snart själv lägga mig i sängen och sova för att sedan vakna upp till en ny morgon som kommer bestå utan en middage med släkten på gallström.


men innan jag sover ska jag berätta om min dag,

Det började med att andrea kom till mig vid 7 tiden kanske, vi satt vid datorn oh förkste hitta ett sett att komma till t-hammar på, men icke löste sig det, vart tvungen att ringa och berätta för dig om dom dåliga nyheterna,  men bestämde att du skulle checka om du hade någon som kunde hämta oss. 

men kvällen gick och du lyckades inte, och jag och andrea for in  till stan där vi gick på max för jag var sugen på pommes frites, väl där träffade vi alex och amanda!

 Efter att vart där gick vi på shell köpte tuggummi och begav oss mot staden..

kan inte påstå att det hände så mycket men jag hade det gött och trivdesm ringde även till markus för att se hur hans kväll hade gått, han värkade lycklig och full med beklagade att vi inte kom, han använda gansak mycket samma ord ( sak ) osv. andrea fattar vad jag menar, hade rätt roligt åt honom efteråt, men nu av en konstig anledning villjag ringa han igen så jag kan fåhöra hans norrlänska dialek, "det var en dålig sak""det är bra sak" sött! 


Ska nog röra mig mot sängen nu och försöka sova en blund jag med.. godnatt... 

Ovido - Quiz & Flashcards