Direktlänk till inlägg 27 april 2008

27 april

Av nathalie åström - 27 april 2008 17:47

har nu spenderat en lördag ute också.

började på dagen med att jag far på vårmässan med mamma och pappa, dom fyndade väll lite saker som dom senare beklagar sig över.

Hur som hellst så for vi på birsta city, där vi åt middag och kollde affärer.

jag hittade mig en tjocktröja, och en ny jacka.

så jubel till mig.

 men mamma betal ;)


kom hem runt 5 sprang uppp, tog på mig andra kläder o fixa mig, sedan var det bara sätta sig ner på rumpan och vänta på snälla jimmy som skulle skjusa mig, det var inte illa då han själv skulle dricka.

så han kom vid 6 - 7 tiden, vi for iväg till vapelnäs där det gjorde affärer, och så sedan for vi vidare till kuben där han släppte av mig.

ja ggick ner till frida där jenny och vivis var, plus nån alle.

dom satt och drack och jag tog det lilla lugna och tog lite själv också.

klockan ticka och den vart ngt vid tio.

då kom pontus och kajsa, som jenny hade sagt till

dom tog med sig mig och jenny ut till purre ( i skogen )


där var det en drös fulla människor må jag säga!

men det var kul o jag kunde börja dricka på allvar.

men skäms på kusin som drack ajaj.


tiden gick klockan tickade, folk vart fullare och fullare och med det vart dom trött, och somnade halvt.


så där for vi hem och så fort jag kom in ringde telefonen, och jag gick ut och snacka då jag la på ringde en jävel till ?!

- jo jag var populär denna natt.


men tillslut gick jag och la mig.

död som en hund var jag, och har sovit en miljard timmar känns det som.

vaknade av sms av erik.

så efter nån timme kom han, och vi bestämde oss för se lite tecknad barn film, och gotta oss tjocka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie åström - 8 september 2008 23:15

som svar på sabbens kommentar! jo jag fick ju det erbjudandet då vi icke var tsm. men tro nog nu att jag skulle kunna tänka mig det! men då får det räknas med förändringar i lägenheten för det är väll inte direkt min stil he ;) och tror väll inte ...

Av nathalie åström - 8 september 2008 09:57

måndag morgon, och jag gruvar mig för allt jag ska göra.   just nu sitter jag och räknar matte, och är inte direkt någon höjdare. typ hela klassen håller på med matte B men jag som är så efter håller fortfarande med matte B   efter skolan hoppas ja...

Av nathalie åström - 7 september 2008 22:01

Nu är jag hemma, kom hem i lördags oc for direkt till älskling och gosade ner mig, vi låg och kikade på film i sängen och jag somnade för stunden i hans goa armar... sedan vart det rök paus, o sedan forsättning utav filmen,   imorse vaknade vi vid t...

Av nathalie åström - 30 augusti 2008 14:20

Ja igår vart det utgång. Och jag höll mig hyfsad nykter, satt mest och njöt utav den sköna stämningen. Vi var hemma hos back och där var lillman morot jenny carro göken carro tino fisken emma issa nån annan, kid ola carola och älskling och jag :) for...

Av nathalie åström - 26 augusti 2008 14:44

  sitter på skolan nu, och det är endast en timme till, sedan blir det birsta med älskling då han har vart med olle och lunkan en stund- ...

Ovido - Quiz & Flashcards