Alla inlägg den 31 mars 2008

Av nathalie åström - 31 mars 2008 15:42

jag blir ju nästan tokig, vart är fitt cam skivan.

kan inte installera min super cam utan den!


for hem från skolan en lektion tidigare idag, har dammsugit, sutte vid datorn, samt kolla ner laddingen, den är på 22,9% jenny:), sedan har jag äte korv med bröd och sett på O.C eftersom våra tv kanaler hade stuckit, just vart vet jag inte, det var bara myrkrig:)


Har i alla fall lagt över lite mer bilder nu på datorn. så nu har man lite att titta och kika på, ska försöka komma på något bra att ladda hem också men är svårt!


___


hata hata hata. vill ha vill ha vill ha

Av nathalie åström - 31 mars 2008 09:52

igår var man till släkten ute i gnarp.

vi åt god mat, och stämningen var trevlig.

när jag kom hem gick ja på toa sedan mötte jag upp Jenny som gick till mig, vi gick hem och drygade med herr stor killen och vi åt väll lite pop corn, runt halv tio gick jag med henne till statoil sedan vände jag!


ps. bilder från helgen kommer snart, får min kamera idag eller imorgon :}


skoldagen är här, och jag är måttligt less, jag orkar inte ge någon energi till arbete, och funderar på fara hem senare, och lägga mig i sängen och icke existera för resten av kvällen.



Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards